«حمید غیاثی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شرایط جوی به صورت مستمر رصد شده و در موارد خاص اخطار و هشدار به فرمانداران شهرستان های استان مرکزی داده می شود و با برگزاری نشست های ستاد مدیریت بحران در سطح شهرستان ها و استان پیش آمادگی لازم برای مدیریت بحران و رویارویی و مقابله با حوادث طبیعی احتمالی در استان وجود دارد.
وی ادامه داد: صرفه جویی و رعایت ایمنی در مصرف گاز طبیعی در واحدهای صنعتی و خانگی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های خدمت رسان و راهداری برای ارایه خدمت در فصل زمستان و افزایش مشارکت هرچه بیشتر دستگاه ها در مقابله با بحران در نشست های مدیریت بحران مورد تاکید قرار گرفته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: با توجه به اقدام های انجام شده در پی بارندگی شدید شب گذشته در مناطقی از استان به جزء برخی آبگرفتگی های سطحی هیچ گونه خسارت و حادثه ای گزارش نشده است.
غیاثی خاطر نشان کرد: پیش بینی هواشناسی حاکی از آن است که در سال جاری بازندگی نسبت به سال گذشته بیشتر و در حد نرمال است و بر اساس اقلیم و موقعیت هر منطقه استان برنامه پیش آمادگی بحران زمستانه به صورت فعال تعریف شده است.
استان مرکزی واقع در قلب ایران با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور شهرت دارد.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.