به گزارش ایرنا «اصغر خالقی» روز شنبه در حاشیه آیین اختتامیه تور دوچرخه سواری میلاد 2 نور درخمین، افزود: 10 پیست دوچرخه سواری در کشور ایجاد شده که همه آنها به جز پیست آزادی سیمانی است.
وی ادامه داد: ایران در رشته دوچرخه سواری جاده همواره موفق تر از رشته پیست بوده و حرف اول را در مسابقات می زد.
نائب رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به تاثیر اقتصاد در این ورزش اظهار داشت: حامیان مالی از این رشته ورزشی نظیر فوتبال حمایت نمی کنند.
خالقی تاکید کرد: باید زمینه حضور حامی مالی قوی در عرصه دوچرخه سواری فراهم شود چراکه رشته دوچرخه سواری رشته پر هزینه ای است و قیمت دوچرخه نیز با توجه به مسایل اقتصادی بسیار افزایش یافته است.
وی گفت: باید ابتدا تیم های داخلی تشکیل شود و سپس بستر برای شرکت در مسابقات بین المللی و تور های خارجی فراهم آید.
نائب رییس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: یکهزار دوچرخه سوار در فدراسیون دوچرخه سواری ساماندهی شدند که 200 نفر از آنان زن هستند.
خالقی ادامه داد: رشته دوچرخه سواری در بخش بانوان مدت 10 سال است که آغاز به کار کرده و در مسابقات آسیایی جاکارتا یکی از بانوان دوچرخه سواردر بخش کوهستان موفق به کسب مدال برنز شد.
وی با اشاره به برگزاری پنج تور مانند میلاد 2 نور، آذربایجان و ریاست جمهوری در کشوردر سال های گذشته، اظهار داشت: این تورها به یک تورآذربایجان کاهش یافته است.
نائب رییس فدراسیون دوچرخه سواری تاکید کرد: تور دوچرخه سواری میلاد 2 نور 16 دوره برگزار شد و یکی از معتبرترین تورهای دوچرخه سواری بود.
خالقی خاطرنشان کرد: تلاش می شود تورمیلاد 2 نوراستان مرکزی در سال 2020 در سطح بین المللی برگزار شود.
تور دوچرخه سواری میلاد 2 نور در سه مرحله به مسافت 300کیلومتر در مدت سه روز در شهرهای اراک،مهاجران وخمین برگزار شد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.