به گزارش ایرنا، « احمد غلامی » روز یکشنبه در آئین نکوداشت و معارفه دادستان نظامی استان مرکزی افزود: روحیه انقلابی گری و دفاع از حق، شالکله اصلی در امر قضاوت سازمان قضایی نیروهای مسلح است.
وی اظهارداشت: رسیدگی قضات سازمان قضایی نیروهای باید دقیق، قاطع، جامع و توام با سرعت باشد و حمایت از مظلوم در برابر ظالم، اجرای حدود الهی، صلح و سازش، گره گشایی و رفع مشکلات مردم از جمله آثار ارزشمند در قضاوت به شمار می رود.
وی افزود: نیروهای مسلح صلابت و مراقبت لازم را دارند تا با قاطعیت و تدبیر به جامعه خدمت کنند.
غلامی افزود: خبرگان نیروهای مسلح در اصل 172 قانون، رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح را به تشکیلات اختصاصی به نام دادگاه نظارت و سازمان قضایی نیروهای مسلح محول کرده است.
وی اظهارداشت: 17 هزار شهید ترور در کشور توسط حامیان تروریستی در ایران انجام شده ‌است و ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای خود مسیر اقتدار و ایستادگی را می پیماید.
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: همه بخش های نظام اسلامی باید ارزش ایثارگری شهدا و رزمندگان را بدانند و هرکدام در ماموریت اهداف شهدا و راه آنان را فراموش نکنند.
غلامی افزود: یکی از کار گروه های نیروهای مسلح، تامین امنیت پایدار است که بی شک بدون امنیت، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ممکن نیست.
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: برای احیای اسلام و مقابله با ظلم و استکبار هزینه تامین امنیت بسیار شده است و شهدای بسیاری جان پاک خود را در این راه فدا کردند.
غلامی افزود: تامین امنیت در دهه های اخیر به خوبی احساس شده است و با وجود استعمار طلبی کشورهای سلطه گر از جمله آمریکا، جبهه مقاومت پیروز میدان نبرد است.
در این آئین از زحمات « علی اصغر قندی » دادستان اسبق نظامی استان مرکزی تقدیر و « یدالله عباس زاده » به عنوان دادستان نظامی استان معرفی شد.
6991/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.