در این مطلب می خوانیم عبدالمحمد زاهدی در این نشست گفته است، متاسفانه عملکرد ما همانند آتش‌نشانی شده که نشسته و وقتی که زنگ زدند و از وقوع آتش‌سوزی خبر دادند برای مهار آن می‌شتابد؛ در حالی که باید با مباحث تئوریک و مطالعاتی از بروز آتش و مشکلات پیشگیری کنیم.
وی افزوده است:برخی مدیران گمان می‌کنند وظیفه‌ی آنها ایجاد درآمدزایی برای دولت است؛ در حالی که وظیفه‌ی بخش دولتی حل مشکل مردم است؛ بنابراین پسندیده نیست که برق واحد تولیدی قطع شود و یا مدیری بگوید، من هر آنچه وزیرم بگوید؛ انجام می‌دهم.
نماینده عالی دولت در استان همچنین گفته است مدیری که این‌گونه دیدگاهی داشته باشد به درد نظام نمی‌خورد و تنها می‌خواهد به وزیر دستگاه خود گزارش ارایه دهد که کار انجام داده‌ام یا این میزان پول دریافت کرده‌ام که ما با این‌گونه مدیران برخورد می‌کنیم.
زاهدی با بیان اینکه، شاید عملکرد شرکت گاز یا برق در برابر عدم پرداخت هزینه‌های خدمات، قانونی باشد؛ اضافه کرد: وقتی واحد تولیدی مستاصل است و قطعی خدمات آن سبب بیکاری کارگران می‌شود باید به او فرصت داده شود و با آنها همکاری صورت گیرد.
وی تاکید کرد: مدیران باید توجه کنند که اگر اتفاقی در مملکت بیفتد؛ برای همه رخ می‌دهد؛ پس باید به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه کنیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه اکنون شرایط کشور عادی نیست، تصریح کرد: در موارد زیادی تصمیم‌هایی می‌گیریم که شاید در شرایط عادی، این‌گونه تصمیم نگیریم؛ ولی در شرایط فعلی باید هر چه می‌توانیم تلاش کنیم تا مشکلات برطرف شوند؛ البته از دستگاه‌های نظارتی نیز انتظار داریم در هر موردی که دستگاه اجرایی برای حل مشکل، خلاف قانون حرکت کرد از او حمایت کند؛ چرا که مشکل مردم و واحد تولیدی باید برطرف شود.
رونمایی از بدهی310میلیارد تومانی شهرداری به بانک شهر، یادداشتی با تیتر نقش حرمسرا در فروپاشی سلسله صفوی، دستگیری 15نفر از اخلالگران تردد کامیون ها و نیاز 52درصد واحدهای روستایی استان به نوسازی از دیگر عنوان عای این شماره روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمدحسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.