به گزارش ایرنا، سرهنگ «محسن گلشن زاده» روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه استان مرکزی در اراک، افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک با حضور یگان های نظامی، انتظامی و گردان های بسیج و پیشکسوتان در 31 شهریورماه آغازگر برنامه های این هفته است.
وی بیان کرد: عطر افشانی قبور مطهر شهدا، اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم، یادواره شهدا، برگزاری مسابقه های مذهبی و وزشی و حضور در نماز سیاسی و عبادی نمازجمعه بخشی از این برنامه ها است.
جانشین سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در این هفته نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس با عنوان «مقاومت عاشورایی» با 50 غرفه در دهکده مقاومت اراک (ابتدای جاده اراک - خمین) برگزار می شود.
سرهنگ گلشن زاده تصریح کرد: این نمایشگاه از اول تا هفتم مهرماه از ساعت 15 تا 20 برای بازدید عموم دایر است و ارائه خدمات شهربازی سرپوشیده نیز با تخفیف 50 درصدی در آن پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: اجرای مسابقه تیراندازی اهداف پروازی از اول تا پنجم مهرماه، مسابقه پینت بال، عبور از موانع، مسابقه قدرتی، تیراندازی تفنگ بادی، بازسازی عملیات عاشورای 2 با ساخت نمایه شنی و تشریح آن توسط رزمندگان دفاع مقدس و اجرای نوای زنده عاشورایی و دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که در دهکده مقاومت اجرا می شود.
جانشین سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: هفت هزار گروه جهادی کشور از 9 تا 29 شهریورماه جاری در حواشی شهرهای کشور برای مکم به همنوعان خود حضور حضور دارند که 200 گروه آن مربوط به این استان است.
سرهنگ گلشن زاده بیان کرد: این گروه ها تاکنون اقدام های عمرانی، تربیتی، علمی، فرهنگی و اجتماعی متعددی داشته اند.
وی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در 12 مهر ماه قرار است جمعیت میلیونی بسیجیان گردان های مختلف در تهران اجتماعی با عنوان همایش عاشورائیان داشته باشند که این برنامه در سطح استانی نیز برگزار می شود.
از 31 تا هفت مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.