به گزارش ایرنا، شهردار اراک در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این جشنواره در پی استقبال شهروندان از جشنواره گل لاله نوروز و ایجاد محیط مناسب و مفرح برای خانواده ها برگزار شده است.
«داود تاجران» افزود: گشایش طرح های مختلف عمرانی در شهر اراک با جدیت دنبال می شود و هفته گذشته گام نخست شهرک خودرو آغاز به کار کرد و به زودی بنیاد اراک شناسی نیز در محل پارک شهر راه اندازی می شود.
شهردار اراک ادامه داد: پیش بینی شده تا پایان سال جاری ١٤ طرح مهم شهری از جمله نمادهای میدان نماز، پل راستگرد تقاطع غیرهمسطح ورزش، بوستان بانوان، 2 سالن ورزشی در حاشیه شهر و تقاطع غیرهمسطح شهیدکاوه نبیریبهره برداری شود و در اختیار مردم قرار گیرد.
تاجران اظهار کرد: طرح شهردار مدرسه و طرح دوام در مواجه با بحران نیز از دیگر برنامه هایی است که در کلانشهر اراک آغاز شده است.
نمایشگاه گل های فصلی اراک از 20 شهریورماه جاری به مدت یک ماه در باغ گل شهرداری واقع در کوی صنعتی اراک برای بازدید علاقه مندان دایر است.
این نمایشگاه در فضایی به وسعت هشت هزار متر مربع ایجاد شده که 6 هزار متر مربع آن مربوط به کاشت درختان فصلی، درختچه ها و گل های مختلف است و 2 هزار متر مربع نیز به 32 غرفه نمایشگاهی فروش تولیدات گل و گیاه اختصاص دارد.
کلانشهر اراک بیش از 520 هزار نفر جمعیت دارد.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.