«علی میرزایی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بیش از 30 میلیارد ریال طرح اشتغالزایی در شهرستان تفرش مصوب و به منظور ارزیابی و پیگیری مراحل پرداخت به بانک های عامل در مرکز استان ارسال شده است.
وی ادامه داد: پس از بررسی کمیته استانی بیش از 10 میلیارد ریال در قالب 11 طرح اشتغالزایی روستایی در شهرستان تفرش پرداخت شد.
فرماندار تفرش بیان کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزایی امسال این شهرستان تاکنون 20 فرصت شغلی مستقیم و 100 اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.
میرزایی اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی شهرستان تفرش در بخش های صنایع تکمیلی، کشاورزی، صنایع دستی، گردشگری و صنعت پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: حمایت همه جانبه از صنایع با هدف ایجاد اشتغال پایدار و مولد در دستور کار فرمانداری تفرش قرار دارد و در این راستا جذب سرمایه گذاران خارج استان دنبال می شود.
فرماندار تفرش اضافه کرد: بهره برداری از 36 طرح عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 740 میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال آغاز شد.
شهرستان تفرش از توابع استان مرکزی با 24 هزار نفر جمعیت در 85 کیلومتری شمال شرق اراک واقع شده است و به دیار نخبگان ایران شهرت دارد.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.