به گزارش ایرنا، علیرضاعلیپور روز دوشنبه در جمع مدیران این شهرستان افزود: مهمترین اولویت ها و دغدغه دولت تدبیر و امید بهبود وضعیت اشتغال در جامعه است.
وی استفاده از امکانات موجود در شهرستان نیر برای ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و افزود: این شهرستان در بخش کشاورزی ،دامداری و گردشگری از ظرفیت های خوبی برخوردار بوده و باید تمام توان خود را جهت استفاده بهینه از این قابلیت ها برای رشد و بهبود وضعیت اشتغال به کار گیریم.
علیپور از جذب اعتبارات سال مالی 96-97 هم خبر داد و گفت: تمام دستگاههای اجرایی درراستای تحقق اعتبارات سال مالی تلاش کرده و جذب شهرستان شد.
او به تخصیص قیررایگان به بنیاد مسکن هم اشاره کرد و گفت: امسال سهم قیررایگان شهرستان دوبرابر افزایش یافته و بنیاد مسکن در راستای استفاده از این سهمیه تلاش کند.
رییس شورای اداری شهرستان نیر به تهیه و اجرای طرح‌های هادی در روستاها اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن نقش مهمی را در اداره کشور، خدمت به مردم بویژه توسعه روستایی ایفا می‌کند.
دراین جلسه حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر هم به اهمیت نظارت دستگاههای نظارتی بر عملکرد ادارات اشاره کرد و گفت: با نظارت شدید دستگاههای نظارتی احتکار و مفاسد اقتصادی ریشه کن می شود.
وی به رفع مشکلات مراتع و بخش آب کشاورزی هم اشاره کرد و افزود: مسئولان در راستای استفاده کشاورزان از آبیاری های نوین تلاش کنند.
نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.
6016/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.