«مهین علی بخشی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای این طرح از سوی معاونت وزارت ورزش و جوانان به استان ها ابلاغ شده و نقش موثری در افزایش کیفیت زندگی و طول عمر برای مادران و زنان دارد.
وی بیان کرد: پیش بینی شده بر اساس طرح پارک گام هر هفته در یکی از پارک های این استان برای بانوان برگزار شود.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: پیاده روی و اجرای حرکات ورزشی زیرمجموعه رشته های ورزش های روستایی و عشایری و همگانی در زمره برنامه های اصلی این طرح است و در کنار آن بسته ها فرهنگی مختلف به بانوان نیز اهدا می شود.
علی بخشی عنوان کرد: نرم افزاری با عنوان «برخیز و همراه گام» در راستای اجرای این طرح تعریف شده که قابل نصب بر روی گوشی های اندروید است و بانوان می توانند با خرید و نصب این نرم افزار از مسافت های طی شده و چربی سوزی در حین انجام تحرک جسمانی مطلع شوند.
وی گفت: نصب این نرم افزار در ایجاد افزایش انگیزه و ترغیب بانوان به ورزش کردن نقش موثری دارد.
رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: رونمایی از نخستین پارک گام بانوان این استان امروز (پنجشنبه) در آیینی در پارک پیروزی اراک صورت گرفته و از این پس، هر هفته این طرح در یکی از پارک های این استان اجرا می شود.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است که بیش از 703 هزار نفر این جمعیت را زنان تشکیل می دهند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.