به گزارش ایرنا، سردار «کیومرث عزیزی» روز شنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از این نوشت افزارهای قاچاق با همکاری پلیس آگاهی استان همدان از یک کامیون کشنده در شازند به دست آمد.
وی بیان کرد: این محموله قاچاق شامل 227 کارتن نوشت افزاربود و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پنج میلیارد و 700 میلیون ریال نوشت افزار غیرمجاز دیگر به وزن 22 تن در عملیات دیگری از یک دستگاه تریلر در شهرستان خمین به دست آمد.
سردار عزیزی اظهار داشت: یک نفر نیز در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.
وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا در زمره برنامه های اولویت دار است که با جدیت و تلاش شبانه روزی دنبال می شود.
بیش از 270 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

***دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که تصاویر شخصی یکی از شهروندان را در فضای مجازی منتشر کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرگرد «احسان آنقی» افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی او در فضای مجازی و ارسال پیامک های تهدید آمیز، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان کرد: عامل این اقدام با تلاش های اطلاعاتی و تحقیقاتی شناسایی و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

***دستگیری سارق حرفه ای مغازه های کشور در اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک سارق حرفه ای که از مغازه های چند شهر کشور سرقت کرده بود در اقدام پلیس آگاهی این استان در اراک شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید «نورالدین حسینی» افزود: سارق دستگیر شده از افراد سابقه دار است و تاکنون به 15 فقره سرقت از مغازه های بروجن، کاشان، زرین شهر و شهرهای استان مرکزی اعتراف کرده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.