آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در این بیانیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، عنوان کرده است: اگرچه 2 نفر از بهترین خادمان نظام جمهوری اسلامی در جنایت تروریستی منافقان کوردل به درجه شهادت نائل آمدند اما تفکر و رفتارشان سرلوحه خدمت به مردم شد.
وی افزوده است: هفته دولت فرصت مغتنمی فرا روی جامعه است تا ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و شاخص های دولت اسلامی بازخوانی و آگاهی بخشی شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرده است: تلاطم طوفانی شهادت این مردان بزرگ، موج عزت و سربلندی و آزادگی و پیروزی را برای ساحل پهناور انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و دشمنان را به گرداب پستی سپرد و موجب شد تا ملت رشید ایران اسلامی در سایه سار تبعیت از ولایت‌فقیه مسیر افتخار و پیشرفت را با اقتدار بپیماید.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: اگرچه دوره دولت شهید رجایی کوتاه بود اما پیام های ارزنده رفتاری و تعهد در خدمت را دارد و منشوری جاودانه و الهام بخش برای تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در بستر تاریخ قلمداد می شود..
وی عنوان کرده است: درخت انقلاب اسلامی با خون های شهیدانی همچون رجایی، باهنر، بهشتی آبیاری شده است بنابراین مردم و مسئولان باید با حفظ وحدت ملی در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی حرکت کنند.
شهیدان «محمد علی رجایی»(رئیس جمهوری) و حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد باهنر»(نخست وزیر) هشتم شهریور ماه سال 1360 با انفجار در دفتر نخست وزیری از سوی منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
هشتم شهریور ماه با عنوان روز کارمند نامگذاری شده است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.