«محمد رضا بیدهندی » روز سه شنبه در آیین بهره برداری از پنجمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان مرکزی در شهرستان شازند، افزود: فهرست و دریافت فیش حق بیمه ماهانه 75 درصد از بیمه شدگان مشاغل آزاد و گروه های بیمه ای خاص به صورت غیر حضوری ارسال و دریافت می شود.
وی ادامه داد: تامین اجتماعی در شهرستان شازند با بیش از 61 هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر که خدمات بیمه ای و درمانی خود را از این سازمان دریافت می کنند به عنوان شعب تیپ یک در حال فعالیت هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی با یادآوری بهره برداری از پنجمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان مرکزی همزمان با پنجمین روز هفته دولت در شهرستان شازند، گفت: امید است تا پایان سال جاری با بهره برداری از چهار مرکز دیگر مجموع کارگزاری ها در استان به 9 واحد افزایش یابد.
امام جمعه شازند نیز در این آیین گفت: مردم و مسئولان باید همگام با یکدیگر برای عمران و آبادانی کشور تلاش کنند.
حجت الاسلام« سید حبیب الله موسوی » افزود: اصل و فلسفه نظام اسلامی حرکت در مسیر حق و عدالت است و باید همه کارگزاران در هر جایگاهی به مردم خدمت صادقانه ارائه کنند.
فرماندار شهرستان شازند نیز در این آیین گفت: شازند قطب های مهم صنعتی و کشاورزی استان مرکزی است و استقرار صنایع بزرگ، اثر گذار و استراتژیک در این منطقه خود گواهی بر این مهم است.
«مصطفی عرب» افزود: بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شازند به عنوان تنها مرکز درمانی این شهرستان با ضریب اشغال تخت بیش از 80 درصد نقش ارزنده ای در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان و سایر صندوق های بیمه این شهرستان داشته است.
همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور امام جمعه، فرماندار و مقامات محلی شهرستان شازند، پنجمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی استان مرکزی با مالکیت بخش خصوصی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
297 هزار و 806 نفر از جمعیت استان مرکزی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که با احتساب افراد تبعی شمار بیمه شدگان این استان به 773 هزار و 343 نفر می رسد.
خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان مرکزی از طریق سه واحد بیمارستانی در اراک، ساوه و شازند و هفت درمانگاه فعال انجام می شود.

6013/1955/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.