به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های برق رسانی مازندران که در ساری برگزار شد، افزود: با توجه به بالا بودن مصرف برق در مازندران، اضافه شدن این میزان برق در شبکه در رفع مشکلات قطعی برق کارگشا است.
وی ادامه داد: تابستان امسال و در زمان اوج پیک مصرف برق حدود یکهزار مگاوات افزایش مصرف برق را درمازندران داشتیم که از طریق مدارهای اضطراری توانستیم مشکلات امسال را جبران بکنیم.
استاندار مازندران اضافه کرد: در زمان اوج مصرف برق امسال با وارد کردن مدارهای اضطراری توانستیم 400 مگاوات کمبود برق مورد نیاز را جبران بکنیم.
وی از وارد کردن مدارهای اضطراری به عنوان کارهای مقطعی برای جبران این مشکلات نام برد و ادامه داد: ایجاد زیر ساخت هایی نظیر افزایش پست های برق و خطوط می تواند مشکلات این بخش را طولانی مدت رفع بکند.
بر اساس اعلام شرکت برق منطقه ای مازندران، میزان تولید برق این استان حدود یکهزار و 800 مگاوات است ولی میزان مصرف در ساعات پیک به بیش از سه هزار مگاوات می رسد.
میزان کمبود برق مازندران در زمان پیک مصرف بیش از یکهزار مگاوات است که از طریق شبکه توزیع کشور تامین می شود.
هفته دولت امسال با بهره برداری بیش از 500 پروژه در مازندران علاوه بر برخوردار شدن افراد از نعمات آن، زمینه اشتغال بیش از 500 نفر نیز فراهم می شود.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.