به گزارش خبرنگار ایرنا ، این طرح ها شامل چهار طرح برق رسانی و 2 طرح شهرداری بوده که با اعتبار بیش ار 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مدیر امور توزیع برق شهرستان سوادکوه شمالی در مراسم افتتاح طرح برق رسانی به چهار روستای این شهرستان ، افزود : این طرح ها با هزینه ای بالغ بر 171 میلیون تومان به بهره بررداری رسیده است .
سید حسن تالشی با بیان اینکه احداث شبکه فشار و نصب ترانس روستای اسلام آباد با هزینه ای بالغ بر 23 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است ، گفت که احداث فشار متوسط و نصب ترانس چایباغ با هزینه ایی بالغ بر 25 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
وی دیگر طرح های به بهره برداری رسیده را اصلاح و بهینه سازی روشنایی و رفع ولتاژ بورخیل و اصلاح و بهینه سازی روشنایی و رفع ولتاژ روستای ایرک اعلام کرد.
شهردار سوادکوه شمالی هم در مراسم افتتاح طرح عمرانی شهری گفت : دیوار حفاظتی زیولا با اعتباری بالغ بر 164 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
کامران احمدی کمرپشتی دیوار حفاظتی زیولا را به طول 22 متر و ارتفاع 9 متر اعلام کرد .
وی ادامه داد : دومین طرح عمرانی ، افتتاح بلوار شهید اسلامی به طول 630 متر ، عرض 3 متر بوده که با اعتباری بالغ بر 125 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.