با حضور مدیر مسکن و شهرسازی استان مازندران 5 پروژه راه و شهرسازی بهشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور مهران مهردادی مدیر مسکن و شهرسازی استان مازندران پروژه های مرمت و روکش آسفالت محوطه مسکن مهر 870 واحدی شهرک امام خمینی بهشهر ، تکمیل 100 واحد مسکن مهر، آسفالت محوطه 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر شهرک امام خمینی به بهره برداری رسید و آسفالت راه روستایی بیشه بنه – عیدین به طول حدود 5 کیلومتر و راه روستایی الارز به طول 2 کیلومتر بهسازی شد.

مدیر مسکن وشهرسازی استان مازندران گفت: 250 واحد از مسکن مهر 870 واحدی راکد بوده که با توجه به پیگیری های انجام شده، پیمانکار مجدد فعالیت اجرایی را آغاز کرد و متقاضیان واحدها نیز استقبال کردند.

مهردادی بیان کرد: یکی از دغدغه های مردم ساکن در این شهرک آسفالت و روکش آن بود که آسفالت محوطه 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر و محوطه 870 واحدی شهرک امام خمینی بهشهر بهسازی شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: روکش آسفالت مسکن مهر شهرک امام با اعتبار 900 میلیون تومان و آسفالت 168 واحدی فرهنگیان مسکن مهر با اعتبار 200 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مسیح ناصحی افزود: برای 100 واحد مسکن مهر که آماده تحویل به متقاضیان است برای هر واحد 50 میلیون تومان هزینه شد و همزمان با این پروژه ها، آسفالت راه روستایی بیشه بنه – عیدین به طول حدود 5 کیلومتر و راه روستایی الارز به طول 4 کیلومتر دو پروژه ی آسفالت راه روستایی بخش یانه سر بودند که با اعتبار یک میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.