ساعت کاری ادارات مازندران در ماههای تیر و مردادماه از ساعت 6،30صبح اغاز و تا 13،30 ادامه داشت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: زمان کار دستگاههای اجرایی، سازمان ها، نهادها، بانک ها، دانشگاهها، فرمانداری ها و شهرداری های استان از اول شهریور همان ساعت قبلی 7،30تا 14.15دقیقه است.
احمد مظفری افزود: براساس اعلام شرکت توزیع برق مازندران با تغییر ساعت کار ادارات روزانه حدود 30مگاوات برق مدیریت مصرف شده است.
وی گفت: میزان مصرف برق ادارات مازندران 120 مگاوات در روز است که به خاطر اعمال تغییر ساعت کاری روزانه 30 مگاوات کمتر مصرف شد.
دمای هوای استان مازندران در تیر و مرداد ماه بر مدار 40 درجه بوده است و به همین دلیل میزان مصرف برق در هوای شرجی استان بشدت افزایش یافته بود.
در این مدت علاوه بر کاهش ساعت کاری ادارات، شرکت توزیع برق مازندران نیز خاموشی هایی را طبق برنامه زمانبندی شده اعمال می کرده است.
بر اساس اعلام شرکت توزیع برق مازندران در دهه دوم تیرماه امسال مصرف برق مشترکین استان در ساعت پیک به سه هزار و 100 مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
میانگین مصرف برق در استان مازندران در بیش از 10 ماه از سال حدود یکهزار و 200 مگاوات است.
مازندران دارای 2 شرکت توزیع برق مازندران به مرکزیت ساری و غرب استان به مرکزیت نوشهر است که در مجموع به یک میلیون و 830 هزار مشترک برق رسانی می کنند و از این میزان بیش از 80 درصد مشترکین خانگی هستند.
بنا بر امارهای رسمی مازندران 3 میلیون و 285 هزار نفر جمعیت دارد.
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.