حجت الاسلام یدالله غلامی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام خبرنگار در ساری اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی یکی از اهداف نظام سلطه به رهبری آمریکا زمین گیر کردن انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در همه زمینه ها از نظامی تا اجتماعی بود.
وی ادامه داد: در چهار دهه حیات انقلاب، آمریکایی ها نخست با استراتژی براندازی، سپس تغییر ساختار و سر آخر از طریق سیاست مهار تلاش، هزینه های بسیاری کردند تا انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران برجام را یکی از راهبردهای آمریکا برای مهار ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: خروج آمریکایی ها از برجام نشان دهنده شکست اهداف پنهان آمریکا بود.
غلامی تاکید کرد: برجام نه تنها موقعیت ایران در منطقه را تضعیف نکرد، بلکه نفوذ جمهوری اسلامی ایران را هم در منطقه و هم جهان افزایش داده است.
**وحدت راه برون رفت از مشکلات
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه امروز آمریکا از طریق ایجاد بحران اقتصادی درتلاش برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت است، گفت: با توجه به سخنان اخیر رهبری، وحدت راه برون رفت از مشکلات است.
وی با بیان اینکه برجام در داخل کشور موافقان و مخالفان قوی دارد، افزود: از دیگر اهداف آمریکایی ها ایجاد فضای دو قطبی در جامعه در پوشش مخالفان و موافقان برجام بود که در این راه نیز شکست خورده اند.
غلامی ادامه داد: وجود فضای نقد و مخالفت از صلابت نظام مردم سالاری است و یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی بوده و نمونه آن را در دوران پهلوی مشاهده نمی کنیم.
گفتنی است در مراسم امروز از خبرنگاران برجسته حوزه خبر، گزارش و عکس در زمینه دفاع مقدس و راهیان نور تجلیل شد.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.