معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زنی کلاهبردار که با وعده ارائه تسهیلات بانکی از شهروندان بیش از 80 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده، خبر داد .

کلاهبرداری از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر به پلیس آگاهی آن شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه مشخص شد، زنی کلاهبردار به نام &ش – الف& با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمند بانک با اقدامات متقلبانه و وعده پرداخت تسهیلات بانکی کلان به شهروندان از آنان کلاهبرداری می کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: ماموران با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه متهمه به کلاهبرداری را دستگیر کردند که این فرد در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد.

سرهنگ باقری، گفت : تاکنون 80 شاکی و مالباخته در این پرونده شناسایی شدند که مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته از مالباختگان تاکنون 80 میلیارد ریال بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ باقری با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم دارد، افزود: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.