رییس هیات بسکتبال شهرستان آمل روز دوشنبه در خصوص برپایی این دوره درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره بیش از 40 داور بسکتبال مرد و زن از شهرهای مازندران به مدت 4 روز درمجموعه آموزشی هتل المپیک شمال آمل حضور دارند.
حسن ونهاری افزود: ' امیرحسین واحدی پور' داور بین المللی ورییس سابق کمیته داوران فدراسیون بسکتبال، به عنوان مدرس در این دوره حضور یافته و قوانین داوری بسکتبال را به شرکت کنندگان آموزش خواهد داد.
وی گفت: این دوره در 2 بخش تئوری و عملی و با حضور داوران بسکتبال بانوان و آقایان در درحال برگزاری است و در پایان نیز از شرکت کنندگان در این دوره ، آزمون گرفته و به نفراتی که نمره قبولی دریافت کنند ، مجوز قضاوت رقابت های بسکتبال اعطاء می شود.
** کمبود داور زن داریم
رییس هیات بسکتبال آمل گفت: هم اکنون در سطح مازندران وبه خصوص در مسابقات مهم استانی وآموزشگاه ها با کمبود شدید داوران بسکتبال زن مواجه هستیم وامیدواریم که برگزاری این دوره ها باعث جذب وحضور بیشتر داوران زن درمازندران شود.
ونهاری به رشد قابل قبول داوری در شهرستان آمل اشاره کرد وگفت: برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال شهرستان آمل ومازندران، تیم داوری آمل درسال گذشته به عنوان نمونه کشوری انتخاب شد.
رییس هیات بسکتبال آمل گفت که مصطفی شریعتی داور آملی ، دیدار فینال فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور را قضاوت کرده واین نشان از اهمیت وروند رو به رشد داوری دربسکتبال مازندران است .
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.