به گزارش خبرنگارایرنا، نتیجه ضعیف شهروند ساری درچهار بازی اخیر رقابت های فوتسال لیگ برتراز حالا زنگ خطر دور ماندن از فهرست 8 تیم برتر در رقابت ای پلی اف را در فصل جاری مسابقات فوتسال برای تنها نماینده مازنی ها در این رقابت ها به صدا در آورده است.
در فصل جاری رقابت های فوتسال لیگ برترهمانند والیبال قهرمان لیگ پس از اتمام مسابقات پلی آف تعیین می شود و تیمی می تواند در این مرحله پا به میدان بگذارد که در گردونه هشت تیم قرار گیرد.
شهروند ساری در حالی در چند سال اخیر نتوانست نتایج قابل قبولی را برای خود در رقابت های فوتسال لیگ برتر دست و پا کند که حدود 16 دوره از بیست دوره این رقابت حضور دارد و بهترین نتیجه این تیم شاید در این سال ها کسب رتبه پنجمی بود.
شاید یکی از دلایل محکم برای تایید افت شهروند ساری از لحاظ فنی در رقابت های لیگ برتر فوتسال فصل جاری باخت در برابر تیم شیرازی در خانه بود و این بازی نشان داد که این نماینده مازنی ها باید در تاکتیکش در بازی آینده تجدید نظر کند.
کارشناسان فوتبال مازندران کم کاری در تمرینات آمادگی پیش فصل و تاخیر در یارگیری را علت اصلی کسب نتایج ضعیف تیم شهروند ساری می دانند.
به اعتقاد این کارشناسان ، تیم شهروند نیاز به تمرین بیشتر و آمادگی جسمانی بهتر دارد تا بتواند در آینده بازی بهتری از خود نشان دهد و در غیر این صورت تداوم این روند می تواند شهروند را از هشت تیم دور کند.
با وجود درجا زدن تیم ، اما مدیرعامل شهروند ساری معتقد است که قضاوت در مورد این تیم با گذشت سه تا چهار بازی لیگ به دلیل شرایط مسابقات و قرارگیری در برابر تیم های قدرتمند و خارج از خانه زودهنگام است.
سعید نجاریان به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش در هفته های آینده با جا افتادن لیگ و هماهنگی بازیکنان نتیجه بهتری می گیرد و می تواند شکست های قبلی را جبران کند.
وی بدون ارائه برنامه خاص ، مدعی شد که تیمش در بین هشت تیم در پلی آف قرار می گیرد و حتی می تواند رتبه بهتری از فصل گذشته در لیگ برای خود دست و پا کند.
مدیرعامل شهروند گفت که تیمش با بازیکنانی جوان و نه چندان مطرح و رده های پایه بسته شد و تا جا افتادنش در لیگ برتر باید صبوری کرد.
تیم شهروند ساری تنها نماینده مازندران در رقابت های فوتسال لیگ برتر است که در چهار بازی اخیر با کسب 3 امتیاز در رده یازدهم را در بین 14 تیم به خود اختصاص داد.
این تیم در هفته پنجم میهمان تیم پارسیان شهر قدس تهران است که با 3 امتیاز یک پله بالاتر از شهروند قرار دارد.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.