تیم فوتسال مس سونگون، در سومین گام از رقابت‌های لیگ برتر، مقابل تیم شهرداری ساوه میزبانی می‌کند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، تیم مس سونگون که لیگ برتر فوتسال را بسیار خوب آغاز کرده و دو پیروزی دو بر یک مقابل تیم‌های تأسیسات دریایی و آذرخش بندرعباس داشته، اکنون با انگیزه زیادی به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.
 
شهرداری ساوه نیز هفته گذشته میزبان فرش آرای مشهد بود که مقابل میهمانش با دو گل شکست خورد تا به امید کسب امتیاز وارد تبریز شود.
 
مسی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار، می‌توانند سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند و از همین ابتدای لیگ، زنگ خطر را برای سایر مدعیان به صدا در بیاورند.
 
دیدار بین دو تیم از ساعت 18 فردا (سه‌شنبه) در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود.
 
برنامه کامل بازی‌های هفته‌ سوم به شرح زیر است:
یکشنبه ۱۸ تیر - ساعت ۱۸
مقاومت البرز - شهروند ساری
لبنیات ارژن - گیتی پسند
دوشنبه ۱۹ تیر - ساعت ۱۸
پارسیان شهر قدس - اتلیه طهران
سه شنبه ۲۰تیر -  ساعت ۱۸
فرش آرا  - مقاومت قرچک
هیات فوتبال قم - تاسیسات دریایی
حفاری اهواز - آذرخش بندرعباس
مس سونگون - شهرداری ساوه Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.