گردهمایی مسئولین امور اعضای خانه کارگر سراسر کشور به میزبانی مازندران برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از بابلسر،گردهمایی  مسئولین امور اعضای خانه کارگر سراسر کشور به میزبانی مازندران و در محل مجتمع عظیمی شهرستان بابلسر با حضور عبداله رضییان،دبیر مجمع نمایندگان مجلس استان مازندران،ولی اله نانواکناری،نماینده مردم بابلسر و فریدونکار در مجلس شورای اسلامی،پرویز نصیری،مسئول  کل امور اعضا و آموزش خانه کارگر کشور،نصراله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران و مسئولین امور اعضا و آموزش خانه کارگر سراسر کشوربرگزار گردید.

پرویز نصیری با بیان اینکه این گردهمایی ها  هر سه ماه بصورت فصلی برگزار میگردد گفت: هدف از برگزاری این جلسات هم اندیشی،رفع نواقص و ارائه خدمات بهتر با کیفیت بیشتر به اعضای خانه کارگر است.

وی افزود: عمده مباحث مطرح شده با همکاران در خصوص عضو گیری،ارائه خدمات آموزشی و رفاهی و راهکارهای جدید برای تقویت این موارد می باشد.

نصیری درادامه با اشاره به اینکه هدف اصلی امور اعضا خدم ترسانی بیشتر و با کیفیت مطلوب برای اعضای خانه کارگر است، بیان کرد: یکی از اهداف مهم واحد امور اعضا برگزاری دوره آموزشی رایگان برای 250 هزار نفر از اعضای خانه کارگر در سراسر کشور است

وی در پایان گفت: از مهمترین اهداف امور اعضا،افزایش عضو گیری تا مرز 200 هزار نفر و تمدید عضویت 100 هزار نفر از اعضای خانه کارگر سراسر کشور  تا پایان سال جاری می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.