رقابت های هیجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران از روز پنج شنبه چهارم مردادماه شروع می شود و نساجی قائمشهر در هفته اول میزبان تیم ذوب آهن است .
تیم ذوب آهن اصفهان از روز گذشته سه شنبه دوم مردادماه در هتل نوید ساری مستقر شد .
سعید فتاحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص روند آماده سازی استادیوم شهید وطنی شهرستان قائمشهر ، افزود : از مسئولین استانی و شهرستانی تشکر میکنم که مشکل ورزشگاه شهید وطنی را تا حدودی حل کرده اند.
وی با بیان اینکه مشکل نور حل و چهار دکل نوری نصب شده است ، گفت که اسکوربورد ورزشگاه بعید است که به بازی نخست برسد اما بنا شد تا اسکوربورد فورتال گذاشته شود.
رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ادامه داد : رختکن سه هفته طول خواهد کشید تا آماده شود ، اما این مشکل را نیز حل کرده ایم و بنا شد 2 رختکن قدیم این ورزشگاه را یکی به تیم میهمان دهیم و تیم میزبان در قسمت دیگری مشکل را حل خواهد کرد.
فتاحی گفت که این اقدامات صورت گرفت تا قائمشهری ها شاهد اولین بازی در زمین ورزشگاه شهید وطنی باشند بنابراین امیدواریم که هواداران به خوبی تیم خود را تشویق و بازی نخست به خوبی برگزار شود .
بازسازی و رفع نواقص استادیوم شهید وطنی به عنوان ورزشگاه خانگی نساجی قائمشهر از اواسط اردیبهشت ماه و پس از صعود این تیم به لیگ برتر کلید خورد .
افزایش فضا و ظرفیت ، مرمت جایگاه تماشاگران و رختکن بازیکنان ، تعبیه امکانات و فضاهای جدید در حد تیم لیگ برتری از جمله اقداماتی است که در حال انجام است .
بر اساس گزارشی که اوایل هفته جاری از سوی مسئولان ارائه شد ، پیشرفت فیزیکی طرح بازسازی این ورزشگاه حدود 80 درصد اعلام شد و چهار برج نوری در این زمین نصب شده است.
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.