به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مدیر موسسه خیریه مهرآرا شمال  در گفت‌و گو با خبرنگار ما در شهرستان بابل، با اشاره به اینکه مؤسسه مهرآرا شمال هیأت امنایی اداره می‌شود، افزود: توزیع سبد کالا، بیمه عمر کودکان تحت پوشش، امکان سنجی واشتغالزایی زنان سرپرست خانوار، در راستای توانمند سازی و مناسب سازی منزل مددجویان و ... از جمله خدماتی است که این مؤسسه با حمایت خیرین نیک اندیش برای رفع بخشی از نیازهای این قشر آسیب دیده جامعه ارائه می‌دهد.
مدیر مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل اخذ مجوز جهت انتشار نشریه با گستره استانی را از دیگر خدمات ارزنده این موسسه برشمرد و تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که در حال حاضر در جامع هدف نهادهای حمایتی شاهدیم، عدم اطلاع از روش صحیح زندگی به سبب فقدان نگرش، باورهای درست و حس مسئولیت پذیری در جامعه است که زندگی فرد و خانواده را دچار مخاطره می‌کند.
دانایی هدف مؤسسه از انتشار نشریه را روشن کردن افکار عمومی از روند کاری مجموعه، تبادل اطلاعات و ارائه شیوه درست زندگی به کمک صاحبان منصب و متخصصان در زمینه‎های مرتبط و بیان راهکارهای علمی جهت بهبود روند زندگی افراد و همچنین پرکردن اوقات فراغت برای همشهریان و هم استانی‌ها برشمرد.
این مسئوول با اشاره به اینکه محتوی این نشریه بومی و استانی بوده و رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: از همکاری دوستداران خیریه در حوزه فرهنگ و رسانه که هزینه‌های جاری نشریه را متقبل شدند تقدیر می‌کنم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 972940
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.