سردار مرتضی قربانی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در ساری با اشاره به تهدیدها و تحریم های ایران در چهار دهه اخیر ، افزود : کشوری که همواره از سوی دشمنان با تحریم و خصومت مواجه است هیچ تهدید و تحریمی نمی تواند او را وادار به شکست کند .
وی با طرح این پرسش که چرا باید ملت ایران از آمریکا و تحریم هایش بترسد ؟ گفت : ایران ، کشوری برخوردار از ذخایر معدنی و نفتی است و با پشتوانه همین داشته ها از سد تحریم ها گذر خواهد کرد .
فرمانده سپاه کربلای مازندران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد : همواره و در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایستادگی و وحدت ملت و نظام باعث شده است تا هیچگاه دشمنان نتوانند راه نفوذی پیدا کنند .
سردار قربانی اضافه کرد : همین شیوه اتحاد و گوش به فرمان ولی فقیه بودن ، ما را در برابر تحریم و دسیسه های دشمنان می تواند ایمن کند .
وی همچنین از مردم خواست تا از سیره و روش شهادت گونه سرداران و شهدای دفاع مقدس پیروی کنند و همواره راه این شهدا را ادامه بدهند .
بیش از 82 هزار نامه از علاقه مندان داخلی و خارجی به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع ) ارسال شد .
این جشنواره در بخش های بین الملل ، بومی ، کودک ، نوجوان و بزرگسال و حدیث رضوی برگزار شد .
در آیین اختتامیه جشنواره بیش از 30 نوشته برتر از سوی هیات داوران انتخاب و بااهدای جوایزی از آنها قدردانی شد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.