حجت الاسلام بنی اسدی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بشرویه افزود: انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی یکی پس از دیگری موفق به فتح سنگرهای دشمنان شده است.
وی ادامه داد: فتح خرمشهر دارای ابعاد گسترده ای بوده که تا کنون آنگونه که شایسته است به آن پرداخته نشده است.
حجت الاسلام بنی اسدی اضافه کرد: ایران در حالی وارد هشت سال جنگ تحمیلی شد که دارای نظامی تازه شکل گرفته و نوپا بود و در زمینه های مختلف مورد هجمه های دشمنان انقلاب قرار داشت.
وی اظهار کرد: امام راحل (ره) با اتکا به نیروهای مردمی و با صدور فرمان تشکیل بسیج کشتی انقلاب را در اوج حملات و توطئه های دشمنان، به خوبی هدایت کرد.
به گزارش ایرنا، بنی اسدی گفت: امروز دشمن در تلاش است که با صرف هزینه های هنگفت و ایجاد تقابل بین نهادهای انقلابی در فضای داخلی ایران نسبت به ارزش های انقلاب شبهه افکنی کند.
وی افزود: امروز باید بیش از همیشه هشیار باشیم تا ناآگاهانه بازیچه دسیسه های دشمن نشویم و در این مسیر از هیچ مشکلی نباید بهراسیم.
حجت الاسلام بنی اسدی انقلاب اسلامی را تدوین گر ادبیات جدید استکبارستیزی در دنیا خواند و ادامه داد: امروز پایداری نظام ما با تشکیل بسیج و تداوم آن در بیش از سه دهه گره خورده است.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های محوری و تاثیر گذار به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب برای نسل جدید جهت آشنایی عمیق با رخداد ارزشمند دفاع مقدس و نقش بسیج، باید در تمام برنامه ها مورد تاکید و توجه قرار گیرد.
خرمشهر که در جنگ تحمیلی توسط نیروهای رژیم بعثی عراق اشغال شده بود در سوم خرداد سال 1361 و در جریان عملیات بیت المقدس آزاد سازی شد و به دلیل اهمیت این آزادسازی این روز توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگزاری شده است.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.