رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیری بهتری صورت می گرفت در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله مهاجر امروز در همایش هفته صنعت و معدن که در سالن همایش بانک صادرات مازندران برگزار شد با اشاره به مشکلات بخش صنعت و صنعتگران اظهار داشت: 4 هزار واحد صنعتی و تولیدی برای ارتقای اقتصادی استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز در حوزه صنعت و دیگر بخش ها و حوزه های اقتصاد سبب شده تا این بخش ها با مشکلات عدیده ای مواجه شوند افزود: اگر نگاه بر این است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جنگ اقتصادی قرار گیرد بایستی حمایت های دوحانبه اتفاق بیفتد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیری بهتری صورت می گرفت در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به وظایف دولت و بخش خصوصی برای تحقق این شعار اشاره کرد و تصریح کرد: مشکلات بانکی از جمله مشکلات است و حمایت از کالای ایران با وامهای با سود بالا محقق نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، گفت: در جنگ اقتصادی چاره ای نداریم در کنار یکدیگر قرار گیریم و مشکلات را حل کنیم.

وی ارزش افزوده را از جمله چالش های امروز عنوان کرد و گفت: ارزش افزوده 10 درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد بنابراین پیگیری این موضوع امری جدی است.

مهاجر با بیان اینکه بخش خصوصی سربازان نظام و کشور به شمار می روند اظهار داشت : ابزار تولید در دست دولت است و برای حل مشکلات باید استانداران از اختیار تام برخوردار شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.