ستاره اسماعیلی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 6 نفر در وزن های مختلف که هفته گذشته در مسابقات انتخابی کشتی آلیش قهرمانی بانوان مازندران مقام های نخست را کسب کردند، با نظر کادرفنی استان به اردوی آماده سازی تیم منتخب مازندران دعوت شدند.
وی ادامه داد: در وزن 55کیلوگرم' راضیه پور رمضان' از جویبار، در وزن 60کیلوگرم' فاطمه فتاحی ' از جوبیار، در وزن 65 کیلوگرم، ' عاطفه یوسفی ' از آمل، در وزن 70 کیلوگرم، ' سحرغنی زاده' از قائمشهر، در وزن 75 کیلوگرم' زهرا ابراهیمی' از نور و در وزن 75+کیلوگرم' مریم قربانی ' از آمل، شش کشتی گیرمنتخبی هستند که در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
سرمربی تیم کشتی آلیش بانوان مازندران اضافه کرد، گلستان به عنوان میزبان مسابقات کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور انتخاب شده، اما هنوز از سوی کمیته آلیش فدراسیون کشتی زمان برگزاری مسابقات مشخص نشده است.
اسماعیلی افزود: برای حفظ آمادگی تیم کشتی آلیش بانوان استان اردوی آماده سازی به صورت منظم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مازندران یکی از استانهای موفق سالهای اخیر در کشتی آلیش وکلاسیک بانوان در کشور بوده است، گفت: چندی قبل در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کلاسیک ، سه کشتی گیرمازندرانی صاحب نشان طلا و دو نفر دیگر نیز نشان برنز کسب کردند که این مهم برای استانی که درحال توجه به این رشته جدید ورزشی است، اهمیت زیادی دارد.
ک/7327/1899/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.