به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات 42 تنیسور در بخش انفرادی و 16 تیم در بخش دونفره درکمپ ساحلی پارکینگ صفر بابلسر 4 روز با هم رقابت کردند.
در بخش انفرادی این مسابقات ودر دیدار نهایی، ' شهاب موسویان' از تهران با پیروزی برابر ' عبدالحیکم حق شناس' از گلستان قهرمان شد و جایزه نقدی 15 میلیون ریالی نفر نخست را از آن خود کرد.
' محسن مزرعه ' از گلستان و ' حسین اطروشی ' از مازندران به طور مشترک سوم شدند.
در بخش تیمی این مسابقات که 16 تیم باهم رقابت کردند، تیم دونفره ' مسعود پیروزی' و 'مسعود خمر ' از گلستان در مصاف با تیم دو نفره ' فرهان وشهریار اهرزاده' از همین استان، قهرمان شدند وجشن قهرمانی برپا کردند.
همچنین تیم دونفره ' شهاب موسویان ' واحسان قربانی ' از تهران به همراه ' مسعود الماسی' و ' همایون حسین زاده' از مازندران به مقام سومی مشترک رضایت دادند.
سرداور این مسابقات الوند نامجو و مدیر اجرایی این مسابقات احسان جهانی بودند.
رئیس هیات تنیس مازندران گفت : تنیسورهایی از استان های مازندران، گلستان، گیلان، تهران، قم، خراسان های شمالی، رضوی وجنوبی وآذربایجان شرقی در این مسابقات شرکت کردند.
علیرضا لطفیان افزود: بیشتر تنیسورهای ساحلی باز و مدعی کشور در این مسابقات که در سطح کیفی قابل قبولی برگزار شد، رقابت کردند.
به نفر نخست این مسابقات 15میلیون ریال ، نفر دوم 9 میلیون و سومی مشترک این مسابقات نیز 8 میلیون ریال جایزه نقدی پرداخت شد.
همچنین به تیم های اول تا سوم این مسابقات نیز به ترتیب 20- 15 و 13 میلیون ریال اهداء شد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.