به گزارش خبرنگار ایرنا ، مالکان خونه به خونه که پس از برد بازی دربی در دور برگشت رقابت های لیگ یک برابر قائمشهری ها آن هم در خانه ، خود را لیگ برتری می دانستند ، شاید گمان نمی کردند که در حسرت نتایج نگرفته در سایر رقابت ها و گل های نزده ، مجبور شوند ناکامی خود را برای هواداران هر روز به یک بهانه توجیه کنند.
اگر چه هر بار حاشیه سازی علیه نساجی به دلیل نداشتن سند و مدرک محکمه پسند به در بسته می خورد ، ولی به نظر می رسد خونه به خونه ای ها همچنان به دنبال آن هستند که این روش را ادامه دهند و شاید هم تا پایان رقابت های لیگ برتر فصل آینده نیز این کار بی نتیجه ادامه داشته باشد.
** اتهام تبانی
اتهام تبانی نخستین حاشیه سازی مالکان خونه به خونه برای نساجی قائمشهر بود. آنها در گام اول روی برد 6 بر صفر نساجی چی ها برابر راه آهن زوم کردند ، نتیجه ای که باعث شده بود تا خونه به خونه با حداقل 2 گل کمتر از صعود به لیگ برتر جا بماند.
پس از به نتیجه نرسیدن این بهانه به دلیل نداشتن سند و مدرک مستند و قرار گیری نام نساجی در قرعه کشی تیم های لیگ برتری ، این بار خونه به خونه ای ها موضوعی به نام ' صغر سنی ' و
' شناسنامه جعلی ' یکی از بازیکنان نساجی را به میان کشیده اند تا تنور ابهام آفرینی در موفقیت تیم هم استانی را گرم نگه دارند .
این حواشی در حالی با احتمال حذف نام نساجی قائمشهر از لیگ برتر در رسانه ها مطرح می شود که طبق قانون حتی در صورت اثبات ادعای خونه به خونه ، فرد مرتکب تخلف جریمه و به احتمال از فوتبال محروم می شود و تبعاتی چون حذف را برای یک تیم از رقابت های پیش رو به دنبال نخواهد داشت.
در حالی که خونه به خونه ای ها ادعای صغر سنی و جعل شناسنامه را در فضای مجازی و واقعی دست به دست می چرخانند ، مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران هرگونه دریافت مدرک از سوی این باشگاه را تکذیب کرد.
مهدی معافی گفت : تنها اداره ورزش و جوانان شهر بابل نامه ای را در خصوص شناسنامه جعلی یکی از بازیکنان نساجی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و رونوشتی از آن نامه را برای ما ارجاع داد.
وی بدون اشاره به مستندات جمع آوری شده در مورد جعلی بودن شناسنامه یکی از بازیکنان نساجی ، افزود : این مستندات به حراست کل وزارت ورزش و جوانان ارسال شد و وزارتخانه نیز به حراست فدراسیون فوتبال ارسال کرده است .
** جریمه بازیکن در صورت صحت ادعا
مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت که پرونده شناسنامه جعلی این بازیکن در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در دست بررسی است و مسئولان امنیتی استان نیز پیگیر این موضوع شدند.
معافی افزود : این پرونده در صورت صحت ادعا نیز جریمه و یا محرومیت برای بازیکن به دنبال دارد و تبعاتی برای باشگاه نساجی و یا تغییر در نتیجه نخواهد داشت.
رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای ایران مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و در نخستین هفته از این رقابت ها که بازیکنان چهارم مرداد ماه پا به توپ می شوند ، نساجی قائمشهر میزبان ذوب آهن اصفهان است.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.