به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازساری  ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به میزان مصرف فرآورده های نفتی در منطقه ساری اشاره کرد و گفت : میزان مصرف بنزین در سه ماهه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است .
وی افزود : در این مدت ، میزان مصرف سه ماهه اول ۹۷ بنزین حدود ۲۹۲ میلیون لیتر بوده و در همین مدت در سال ۹۶ میزان مصرف بنزین حدود ۲۶۰ میلیون لیتر بوده است .
حسینعلی طالبی بیان کرد : رشد ۱۲ درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه در سه ماهه اول امسال ، به دلیل استقبال مسافران نوروزی از استان مازندران و افزایش دما می باشد .
طالبی ادامه داد : در حال حاضر با توجه به ذخیره سازی مطلوب هیچ مشکلی در تامین و توزیع بنزین وجود ندارد و به طور متوسط روزانه حدود ۳/۲ میلیون لیتر بنزین از انبار نفت ساری به مقصد جایگاههای سوخت ارسال و توزیع شد .
وی خاطرنشان کرد : در این مدت بیش از ۱۴۵ میلیون لیتر نفتگاز و حدود ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید درمازندران توزیع شد .
طالبی افزود : واحد های بازرسی ، نظارتی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری ۲۴ ساعته ، حتی در ایام تعطیل فعالیت می کنند تا رضایت شهروندان و مسافرین را جلب نمایند .
مدیر منطقه ساری تاکید کرد : شماره تماسهای ۰۹۶۲۷ سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شماره ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ این شرکت به طور شبانه روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان می باشد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 957392
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.