محمد علی یزدان شناس روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان بین 6 تا 18 ساله در 31 مرکز فرهنگی ‌هنری ثابت و سیار مازندران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این کارگاه ها در زمینه های کاردستی، نقاشی، طراحی، سفال‌گری، نوشتن خلاق، خو‌شنویسی، چرتکه، پویانمایی، عکاسی، موسیقی، رباتیک، تئاتر ایده‌پرداز، قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش‌نامه‌نویسی، موسیقی، روخوانی کتاب، شطرنج، هوا و فضا، محاسبات ذهنی، نانو ، قرآن و احکام، آشنایی با حدیث و نجوم دایر خواهد شد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته کارگاهها و کلاس های امسال با محوریت بومی و محلی اجرا می شود و در این راستا علاوه بهره مندی از هنرمندان بومی و محلی، برای قصه گویی از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها نیز استفاده خواهد شد.
یزدان شناس با اشاره به بهره مندی بیش از 174 هزار کودک و نوجوان از برنامه های تابستان سال گذشته این کانون گفت : با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود تابستان امسال، میزان حضور کودکان و نوجوانان در این کلاس ها 40 درصد افزایش یابد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران همچنین از راه اندازی طرح کامیونت تئاتر سیار در استان تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: کامیونت تئاتر سیار با تمامی امکانات و تجهیزات تریلی سیار با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال آماده شده و در زمینه ترویج فرهنگ بومی و محلی به نسل آینده فعالیت خواهد کرد.
کانون پرورش فکری استان مازندران دارای 27 مرکز ثابت، یک مرکز پستی و 4 واحد سیار است که واحدهای سیار این کانون هر کدام 20 روستای استان را پوشش می دهد.
همچنین کانون پرورش فکری مازندران تعداد 88 مربی و کتابخانه های این کانون 245 هزار و 553 جلد کتاب و 16 هزار عضو فعال دارد.
/1602/1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.