استاندار مازندران گفت:حمایت جدی از بخش خصوصی دولت را قوی تر می کند.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران با تاکید بر اینکه هر چه بخش خصوصی قوی تر باشد دولت نیز قوی خواهد شد اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و افزایش اشتغال ضروری است.

وی افزود: کشور زمانی توسعه پیدا می کند که مردم مالیات خود را پرداخت کنند اخذ مالیات نیز مستلزم حمایت از بخش خصوصی و توسعه این بخش در تولیدات است.

استاندار مازندران  به مسائل و مشکلات مطروحه در حوزه دامپروری و آبزی پروری مازندران در خصوص پروانه بهداشتی اشاره کرد و گفت: مردم در خصوص اخذ پروانه نظام مهندسی دامپزشکی با مشکلات زیادی مواجه هستند و بیشترین شکایات مردمی در این حوزه است؛ سازمان دامپزشکی موظف به پیگیری شکایات مردم در این بخش است.

وی به مشکلات و مسائل شرکت های پیمانکاری و خدماتی در حوزه تامین اجتماعی و مشکلات فراروی این سازمان و شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی و شهرداری ساری در نشستی دوجانبه مشکلات این بخش را بررسی و مرتفع کنند.

اسلامی افزود: در نشست با بانکهای استان مقرر شد تا 15 هزار میلیارد تومان منابع برای کارهای زیربنایی و توسعه مازندران اختصاص دهند ؛اکنون باید به صورت موضوعی به این مسئله پرداخت که این منابع  تحول اقتصادی در بخش های اشتغال خرد،متوسط و روستایی هزینه کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.