رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران گفت: «حفظ اتحاد میان قوای سه‌گانه و آحاد مردم برای حفظ وحدت و استقلال کشور و انقلاب از مهم‌ترین وظایف این قوا و جامعه است.

به گزارش ایلنا از ساری حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز که پس از راهپیمایی روز قدس در مصلی ساری برگزار شد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سیاست‌هایی که در طول زمان در پیش می‌گیرد، بر اساس نقشه‌راهی است که لحظه به لحظه مسیر سیاست‌هایش را مشخص می‌کند، اظهار کرد: سیاست‌های تمامی رؤسای جمهور آمریکا نیز به تناسب استراتژیکی که دارند، همواره یک هدف مشخص را دنبال می‌کنند.

او ضمن اشاره به اینکه ممکن است سؤال پیش آید که چرا ایران از فلسطین حمایت می‌کند و روزی را به نام روز قدس نامگذاری کرده است، افزود: قدس علاوه بر اینکه نخستین قبله مسلمانان است و معراج پیامبر از آنجا آغاز شد، حمایت ایران از این سرزمین از این جهت نیز حائز اهمیت است که ظالم و متظلم هر دو در ایجاد ظلم مقصر هستند.

ابراهیمی نهادینه کردن مبارزه با اسرائیل را از برنامه‌های مدنظر امام خمینی (ره) برشمرد و تإکید کرد: حرکت انقلابی مردم جامعه اسلامی مخصوصا مسئله سوریه و عراق، شعارها و نقشه‌های رژیم صهیونیستی را خنثی کرده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر مازندران افزود: ‌امام خمینی (ره) ضمن آنکه در مقابله با حرکات جهانی انقلاب اسلامی را بنیان نهاد، در مقابل اتحاد جماهیر شوروی و رژیم سرمایه‌داری آمریکا و اروپا نیز موضع قاطع گرفت.

او تلاش برای ایجاد اختلافات مرزی بین کشورهای منطقه، اتهام‌سازی علیه ایران تحت عنوان شعارهایی چون ایران بنیادگرا و افراطیافراطی‌گرا و حامی تروریزم است، اتهام دستیابی بهبه سلاح‌های کشتار جمعی، نقض حقوق بشر را از جمله ساست‌های راهبردی دشمنان برشمرد و گفت: آن‌ها به دنبال شکستن قبح ارتباط با اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی حفظ وحدت و هماهنگی میان قوای سه‌گانه و نیز آحاد مردم علی‌رغم وجود تمامی مشکلات را از وظایف آنان دانست و افزود: امروزه دشمن با استراتژی فرهنگی همچون فضای مجازی و تبلیغات سوء در پی جلوگیری از انتفاضه است.

او در پایان بر حفظ وحدت و استقلال کشور و قداست‌های انقلاب تا زمان ظهور بقیه‌الله تأکید کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.