استاندار مازندران از راه اندازی میز خدمت ارباب رجوع در تمامی دستگاههای اجرایی تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابل، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (صدر) با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل برگزار شد، با اشاره به این که هدف اصلی دشمن جدا کردن مردم از انقلاب است، گفت: برجام دستاوردهای کلیدی برای جمهوری اسلامی داشت. 

رییس شورای اداری استان، افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید، اقدامات ارزشمندی انجام داده است که از جمله ی آن ها برجام بود که سبب به رسمیت شناساندن حق غنی سازی، خنثی کردن قطعنامه های مختلف شورای امنیت و پایان دادن به جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شد.

اسلامی با بیان این که دشمن امروز جنگ اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: تمام تلاش دشمن برای ناتوان جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی است. 

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که در شرایط کنونی که دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته، عده ای نباید خواسته و ناخواسته با افزایش قیمت ها در مسیر برنامه های دشمن حرکت کنند که این امر یک خیانت است، خاطرنشان ساخت: ارز مورد نیاز صادرات و واردات به اندازه مورد نیاز و با قیمت مصوب موجود است.

اسلامی اظهار داشت : در حال حاضر در استان مازندران هیچ تولید کننده ای نیست که دچار مشکل ارزی باشد، نیازهای ارزی تولید کنندگان تامین می شود و در آینده نیز همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.

وی استقرار میز خدمت در دستگاه ها را از مصادیق اصلی حقوق شهروندی دانست و یاد آور شد: میز خدمت ارباب رجوع در تمامی دستگاههای اجرایی استان تا پایان خرداد باید راه اندازی شود تا تمامی مشکلات ارباب رجوع در همان میز حل شود.

استاندار مازندران گفت: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که عده ای امید مردم را در جامعه تخریب کنند و اجازه ندهند شور، نشاط و بالندگی در جامعه ما نهادینه شود. 

اسلامی با بیان این که همه برای تحقق سند 12 محوری اقتصاد مقاومتی مازندران تلاش جهادی کنند، عنوان نمود: جریانی به طور مداوم به فکر ناامید کردن مردم است و تخریب امید و اعتماد مردم هم آوایی با دشمن است. 

وی، افزود: دولت تدبیر و امید تمام شعارهای انتخابات را به برنامه تبدیل کرده است و به وعده ها عمل می کند. 

استاندار با بیان این که سال 97 چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سال نشاط اجتماعی است، گفت: دغدغه زدایی از زندگی مردم با یک حرکت طوفانی و انقلابی ممکن است. 

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که مسئولین همراه و همگام با مردم نقش آفرینی کنند، تصریح نمود: کاهلی، سستی و عدم پاسخگویی به مردم از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نیست. 

رییس شورای اداری استان با تاکید بر این که در سیستم دولتی باید تغییر نگاه و رویکرد صورت گیرد، یاد آور شد: در شهرستان بابل پروژه های نیمه کاره زیاد است و منابع ما محدود است به همین دلیل از مردم بابل به خاطر کاستی ها عذرخواهی می کنم. 

استاندار با اشاره به این که تخصیص اعتبارات متناسب با پروژه هاست، افزود: توسعه متوازن و پایدار، شعار و باور ماست و در برنامه های استان آن را دنبال می کنیم.

مهندس اسلامی در این روز با مادر بزرگوار شهیدان سرافراز اسرافیل و رمضان نیاز آذری در شهرستان بابل و مادر بزرگوار شهیدان سرافراز علی اکبر، عباس و علی اصغر داداشی در امیرکلای بابل دیدار و گفتگو نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.