به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مسابقات در دو بخش پسران و دختران از امروز تا 21 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی مازندران در مجموعه ورزشی داراب شهرستان ساری برگزار می شود.
رییس هیات تنیس مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که این مسابقات با حضور 43 نفر از تنیسورهای مدعی رده سنی 14سال از استان های مختلف کشور وبدون حضور ورزشکاران خارجی درحال برگزاری است.
علیرضا لطفیان با بیان اینکه هشت تنیسور از کشورهای آسیایی تا پیش از شروع مسابقات برای حضور در ساری اعلام آمادگی کرده بودند ، افزود : حضور ورزشکاران خارجی برای این مسابقات در سایت رسمی تور تنیس ثبت شده بود و به همین دلیل ، علت حضور نیافتن آنها مشخص نیست .
وی گفت که امتیاز این مسابقات در افزایش رنکینگ ورزشکاران در سطح آسیا محاسبه خواهد شد و حضور نداشتن ورزشکاران خارجی هم تاثیری بر سطح کمی و کیفی مسابقات نخواهد داشت.
رییس هیات تنیس مازندران با اشاره به این که مسابقات دختران نیز در بخش مقدماتی از روز یکشنبه آغاز می شود ، اظهارا داشت : مسابقات در جدول اصلی این دوره از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
لطفیان با اعلام این که سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده ' سینا ابراهیمیان ' داور نشان سفید کشورمان است ، گفت : میزبانی مسابقات تنیس قهرمانی آسیا و آن هم در رده سنی نوجوانان، یک افتخار و آزمون بزرگی است که ازسوی فدارسیون تنیس به هیات تنیس مازندران واگذار شده و این هیات تلاش خواهد کرد تا با به کارگیری همه ابزارها، مسابقات را در شان استان برگزار کند.
وی به رشد قابل قبول ورزش تنیس در مازندران در سال های اخیر اشاره کرد و افزود : با میزبانی مسابقات تنیس مناطق کشور و نیز مسابقات جایزه بزرگ مردان و زنان ایران در شهرهای آمل ، بابل و ساری ، به خوبی توانمندی مازندران در برگزاری مسابقات مهم این رشته ورزشی به فدراسیون اثبات شده است.
مازندران درهفته نخست اردیبهشت ماه در شهرامیرکلا ازتوابع شهرستان بابل، مسابقات بین المللی تنیس رده های سنی پیشکسوتان را میزبانی کرده بود.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.