مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از از آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری تا 2 ماه آینده خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری تا 2 ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری گفت: تعامل مستمر و مؤثر می‌تواند بسترهای لازم برای توسعه و رونق بخش تولید را، با کمترین هزینه و در حداقل زمان ممکن مهیا سازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: همراهی و هم افزایی در شرکت خدماتی شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری موجب گردید تا با تلاش و کوشش در اجرای برنامه‌های تدوین شده، در سال گذشته به عنوان یکی از برترینهای کشور معرفی و تجلیل شود.

موسوی با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری اظهار داشت: پروژه های آسفالت و ترمیم معابر، شبکه فیبرنوری و هدایت آبهای سطحی با هزینه بالغ بر 4300 میلیون ریال انجام شده است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین نیاز این شهرک، اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب بود که با پیگیری های بعمل آمده، به زودی عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری به ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب آغاز می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: ظرفیت مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری ۴۰۰ مترمکعب بود که با ساخت مدول دوم به ظرفیت ۱۰۰۰ مترمکعب، ظرفیت کل این تصفیه خانه فاضلاب به ۱۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز می رسد.

موسوی بیان داشت: حفظ و توسعه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، یکی از اولویت های شرکت شهرکهای صنعتی است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.