مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی سرپایی به یکهزار گردشگر نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری،مجتبی اکبری گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 25 اسفند 96 تا روز نهم فروردین 97، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام 349عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از دوهزار آسیب دیده ارائه نمایند.

وی گفت: ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار و 55نفر،انتقال 177مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 46نفر از جمله این خدمات بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات ها هزار و 841 نفر نجاتگر و امدادگر در قالب 483 تیم مجهز امدادی با بکارگیری 207دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی همچنین از خدمت‌رسانی جوانان این جمعیت به بیش از 430 هزار نفر در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: از 28 اسفند 96 تا روز نهم فروردین 97، بیش از 430 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت این جمعیت خدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: تا کنون 10 هزار نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت، هفت هزار نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 10 هزار نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و بیش از پنج هزار نفر نیز در قالب طرح سحاب از خدمات هلال احمر استان برخوردار شدند.

اکبری همچنین گفت: تا کنون بیش از 368هزار بسته اطلاع رسانی و آموزشی نیز در میان مسافرین و گردشگران توزیع گردید.

وی افزود: سرنشینان بیش از 107هزار خودرو نیز با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از خدمات موردنیاز برخوردارشدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد: تاکنون بیش از هزار و 600 نفر از جوانان آموزش دیده و عضو هلال احمر در این طرح مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.