رئیس گروه امور مسافری شرکت راه‌آهن شمال کشور از جابجایی روزانه 3 هزار مسافر از طریق ریل راه آهن شما کشور خبر داد.

عیسی احمدی در گفت و گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه روزانه بیش از 3 هزار مسافر از طریق ریل راه آهن جابجا می شوند، گفت: روزانه 16 رامپ قطار مسافران راه آهن را جابجا می کنند.

وی با اشاره به اقدامات راه آهن در سال 97 ، رنگ آمیزی مجموعه ایستگاه های راه آهن، ایجاد فضای سبز ،نصب تابلوهای جدید، تجهیز سالن انتظار ایستگاه‌ها را ازجمله این اقدامات برشمرد.

رئیس گروه امور مسافری شرکت راه‌آهن شمال کشوربا بیان اینکه خدمات رسانی به مسافران در ایام پیک نوروز به بهترین نحو صورت می گیرد، گفت:تدارک سفره هفت‌سین ، تجهیزسالن برخی از ایستگاه ها به تلویزیون و آب سرد کن، مرمت سکوی مسافری رنگ آمیزی تابلوی مسیر نمازخانه اقدامات انجام شده راه آهن شما کشور است.

وی افزود: در جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و مواجه شدن با خطرات احتمالی در نقاط کوهستانی بر نگهبان ترانشه ها افزوده شد.

احمدی از راه اندازی اتاق بحران در محور گدوک و ورسک در سال 97 خبر داد و افزود: این اتاق در جهت مواجه شدن با خطرات احتمالی یا بحران برف تعبیه شده است.

وی افزود: تجهیز واگن های قطار به 200 تخته پتو، تعویض روکش صندلی ها ،ذخیره سازی مواد غذایی  ازاقدامات راه آهن شمال بوده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته 127 رام قطاربه استان مازندران وارد و خارج شده است، ادامه داد: از 27 اسفند تا پایان روز گذشته 22 هزار 577 مسافر از طریق ریل راه آهن جابجا شدند.

احمدی افزود: خوشبختانه در ایام تعطیلات نوروزی افزایش قیمت نداریم و شرکت های ریلی بلیت های خود را با قیمت سال گذشته به متقاضیان عرضه می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.