سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی مازندران روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این نمایشگاه از دوم فروردین آغاز به کار می کند و تا 15 فروردین فعالیتش ادامه خواهد یافت.
رضا شکیبایی مکان برپائی این نمایشگاه را ساختمان مرکز اسناد ملی مازندران واقع در ساری اعلام کرد و افزود که علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 16 از آن بازدید کنند.
ساختمان مرکز اسناد ملی مازندران در شهر ساری ، خیابان امیرمازندرانی ، جنب فرمانداری ساری واقع است .
شکیبایی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 20 اثر تاریخی مازندران نمایش داده می شود ، تاکید کرد : فضای نامناسب و همچنین حساس بودن برخی اسناد برای نمایش در فضای باز از محدودیت های نمایش آثار بیشتر است .
سرپرست مدیریت اسناد و کتابخانه ملی مازندران گفت : این اسناد مربوط به دوره قاجاریه تا پهلوی اول و حاوی شرایط سیاسی ، احتماعی و اقتصادی آن دوره است.
وی افزود : برای اطلاع مسافران از نمایشگاه اسناد ، بنرهایی در سطح شهر نصب خواهد شد و همچنین پوسترهایی با همین موضوع چاپ و در پایگاه های ستاد نوروزی توزیع خواهد شد .
در حال حاضر حدود پنج میلیون برگ سند مکتوب در زمینه مکاتبات بین ادارات و پیشینه تعاملات دولت با مردم در زمینه های مختلف عمران و آبادانی ، اقتصادی، فرهنگی، حقوقی و قضایی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران نگهداری می شود .
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.