به گزارش خبرنگار ایرنا ، جاده های مازندران پس از پشت سر گذاشتن موج اول مسافرت های نوروزی از 29 اسفند ، دیروز چهارشنبه در نخستین روز سال جدید دارای بار ترافیکی روان بودند.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس در این باره به خبرنگار یارنا گفت که از ظهر امروز پنجشنبه ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس نیمه سنگین و حدفاصل کندوان تا هزارچم سنگین شده است.
مهدی صفایی افزود : هر لحظه بر تعداد خودروهای در حال تردد در مسیر خط جنوب به شمال کندوان از تونل کندوان به سمت چالوس افزوده می شود.
وی ادامه داد : هم اکنون ترافیک در حدفاصل تونل کندوان تا هزارچم در مسیر برگشت جاده چالوس و در مناطق سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین و در بقیه مسیر نیمه سنگین است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به آمادگی گروه های راهداری نوروزی مستقر در محورهای اصلی این منطقه برای خدمات رسانی احتمالی به مسافران ، از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 15 درجه سانتی گراد است.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
براساس آمار در ایام نوروز، روزانه بیش از 45 هزار خودرو در جاده کندوان آمد و شد دارد.
در همین حال راهداری مازندران اعلام کرده است که هم اکنون ترافیک در محور تهران به آمل حدفاصل امامزاده هاشم تا گزنک سنگین و مقاطعی از این جاده هم دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است .
این گزارش حاکیست که ترافیک در محورهای فیروزکوه - مازندران و کیاسر روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.
** کندوان یکطرفه شد
محور کندوان نیز بر اساس برنامه ریزی پلیس راه و راهداری ، از ساعت 14 امروز پنجشنبه دوم فروردین از محدوده مرزن آباد مسدود و از ساعت 17 الی 20 از میدان امیرکبیر به سمت مرزن آباد یکطرف خواهد شد.
1295/1654/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.