معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از افزایش دمای مازندران تا 35 درجه فردا جمعه سومین روز فروردین در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد اسدی درستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران پیش بینی کرد دمای هوای استان روز پنج شنبه (امروز) دومین روز فروردین صاف تا نیم ابری گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

وی هوای آسمان  فردا جمعه سومین روز فروردین آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش بینی کرد و انتظار می رود دمای هوا 34 تا 35 درجه افزایش پیدا کند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: هوای آسمان مازندران در روز شنبه با استقرارجریانات جنوبی انتظار هوای گرم داریم بر این اساس آسمان شنبه سوم فروردین صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش محسوس دما و وزش باد گرم شدید از اواخر شب با وزش باد شمالی شدید و افزایش ابر پیش بینی می شود

وی پیش بینی کرد که روند افزایش دمای هوا از شب شنبه متوقف و از اواخر شب  با ورود سامانه شمالی و وزش باد شدید هوای استان خنک می شود . بر این اساس هوای آسمان یکشنبه نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی شدید، کاهش دما و بارش پراکنده خواهد بود.

وی با اشاره به وزش باد شدید روز گذشته در مازندران گفت: بیشترین سرعت باد 100 کیلومتر بصورت لحظه ای در شهرستان نوشهر  و آمل و ساری نیز با حداقل 90 کیلومتر بر ثانیه بوده است.

اسدی همچنین از کشاورزان خواست تا برای حفظ و حراست خزانه های نشای برنج خود اقدامات و تمهیدات لازم در برابر وزش باد را اعمال بکنند  و مسافران از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند.


ذ

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.