به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازآمل  مقام عالی دولت در استان، سهم مازندران از بسته رونق تولید و اشتغال در سال 96 را بالغ بر 1100 میلیارد تومان اعلام کرد و خاطر نشان ساخت:3670 متقاضی تاکنون برای برخورداری از این تسهیلات در سایت کارآ ثبت نام نموده اند که مسایل آن ها در کمیته ها بررسی شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آمل با اشاره به این که بر اساس بازدید واحد به واحد در شهرک های صنعتی استان، 66 درصد شرکت های تولیدی و کارخانه های بازدید شده مازندران فعال هستند، یاد آور شد: با توجه به برخی از مشکلاتی که در مسیر فعالیت های صنعتی واحدهای تولیدی بازدید شده وجود دارد، می توان گفت که بطور متوسط این واحدها با 10 تا 90 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

استاندار با بیان این که 34 درصد باقی مانده بدلایل گوناگونی متوقف هستند، گفت: در تلاشیم مشکلات این واحد ها را در کمیته تخصصی استانی و ستاد تسهیل بصورت ماهانه و از نزدیک بررسی و رفع نماییم.
اسلامی سهم مازندران از بسته رونق تولید و اشتغال در سال 96 را بالغ بر 1100 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این رقم در آبان ماه و آذر ماه ابلاغ شده و بخشی نیز در سایت بهین یاب پیگیری شده است.
وی با اعلام این که تسهیلات جدید از صندوق توسعه ملی و به منظور تقویت اشتغال بویژه اشتغال روستایی اخیرا ابلاغ شده است، تصریح نمود: 3670 متقاضی تاکنون برای برخورداری از این تسهیلات در سایت کارآ ثبت نام نموده اند که مسایل آن ها در کمیته ها بررسی شده است.
مقام عالی دولت در استان با بیان این که هدف، حفظ اشتغال و تولید موجود و ایجاد اشتغال و واحدهای جدید تولیدی است، اظهار داشت: سقف این اعتبارات 2.5 میلیارد تومان بوده که با دستور رییس جمهوری به 6 میلیارد تومان ارتقا یافته است.
استاندار با بیان این که هدف گذاری اشتغال استان بر اساس برنامه در سال 96 بالغ بر 33 هزار شغل بوده است، افزود: باید همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم به میدان بیایند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 878672
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.