بشیر نوشت : مدت زمان زیادی نیست که جناب حجت الاسلام قلی پور بر مسند امام جمعه شهر ساحلی و دانشگاهی بابلسر تکیه زده است.
شهر بابلسر به واسطه جایگاهش هنوز نتوانسته به جایگاهی که شایسته اش می باشد دست یابد، زیرا در مناصب اداری این شهرستان بعضاً افرادی فاقد تجربه های لازم مدیریتی به کار گرفته شده و می شوند و به همین دلیل سرمایه های انسانی شهرستان مهجور مانده اند.
جناب حجت الاسلام قلی پور از جایگاه امامت نماز جمعه عادت کرده و در جایگاه یک حاکم مطلق استاندار مازندران را مورد عتاب و خطاب قرار داده و به دلیل اعمال حق قانونی خویش تهدید نماید.
البته جناب حجت الاسلام قلی پور در تمامی سخنانش از جایگاه یک لیدر سیاسی جریان مخالف دولت و خصوصاً اصلاح طلبان از واژه نخ نمای فتنه به همه کسانی که دولت تدبیر و امید را برای مرتبه دوم حمایت کرده اند تاخته است.
خوشبختانه از آنجا که آفتاب همیشه پشت ابر نمی ماند حالا مشخص شد که چه کسی و با حمایت چه جریانی عامل تمام فتنه های بوجود آمده در سالهای اخیر بوده است.
جناب حجت الاسلام قلی پور خوب است یک بار دیگر سخنان کدخدایی سخنگوی شورای محترم نگهبان را اگر نخوانده است و یا به اطلاعش نرسانده اند ، مطالعه کند.
کسی که خود در منصبی بود که می بایست از حقوق ملت دفاع نماید در روز دوم پس از انتخابات 88 سخنگوی شورای نگهبان را به دفتر خویش فرا خواند و خواهان اعلام پیروزی وی قبل از بررسی شکایت دیگر نامزدها شده بود.
همچنین بهتر است جناب حجت الاسلام قلی پور حرکات سکنات و مصاحبه ها و نامه های یک ماه گذشته به ویژه نامه ساختار شکنی و جسارت آمیز معجزه هزاره سوم به رهبری معظم انقلاب را مرور کند تا متوجه شود که فتنه گر کیست؟
جناب حجت الاسلام قلی پور به استناد کدام مسوولیت قانونی نماینده عالی دولت در استان را تهدید می کند؟ آیا ایشان تاکیدات امام راحل عظیم الشأن (س) درخصوص عدم دخالت ائمه جمعه در امور اداری و اجرایی را نخوانده است و یا از آن آگاهی ندارد؟ آیا ایشان جرأت و جسارت آن را دارد که از دستگاه قضا و قانون گذاری انتقاد نماید؟ آیا می تواند از رئیس قوه قضائیه و مقننه در مورد انتصاباتشان توضیح بخواهد؟
بیش از 70 درصد مردم به دکتر روحانی رأی داده اند در حالی که جناب قلی پور در اردوگاه اقلیت مخالف روحانی حضور داشت.
براساس کدام ادله قانونی و عقلی و شرعی اکثریت حق ندارد مسوولین مورد نظرش را نصب نماید؟
اگر منطق جناب حجت الاسلام قلی پور را بپذیریم افرادی که از فیلتر شورای نگهبان در هنگامه انتخابات رد شده اند حق احراز سایر مسوولیت ها را ندارند ، پس چرا افراد رد صلاحیت شده در انتخابات با حکم رهبری معظم انقلاب به عنوان رئیس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شده اند؟
آیا شایسته نیست جناب حجت الاسلام قلی پور همچنانکه سیره ائمه هدی (ع) و توصیه های امام و رهبری است ، از تریبون نماز جمعه به نشر اخلاق و حقایق دین و ایجاد امید و اعتماد در مردم بپردازد.
مردم عاقلند و بالغ، خود بهتر از هر کسی صلاح خویش را تشخیص می دهند.
اکثریتی از مردم ' روحانی ' را به عنوان رئیس جمهور برگزیدند بنابراین انتظار دارند برنامه های دولت تدبیر و امید در سطح کلان کشور اجرایی شود و در اجرای این سیاست مدیرانی باید منصوب شوند که اعتقاد به رئیس جمهور و برنامه هایش داشته باشند.
حداقل انتظار از مخالفین دولت از جمله جناب حجت الاسلام قلی پور این است که اگر با دولت همراه نیستند مانع از اجرای برنامه های دولت نشوند.
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.