به گزارش خبرنگار ایرنا علی نجفی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه برجام سازوکارهایی را مشخص کرد که بواسطه آن می توانیم ناوگان هوایی کشور را نوسازی کنیم.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: اما این روزها آمریکا بخاطر اینکه نمی تواند برجام را برهم بزند به شدت در تلاش است تا ایران از دستاوردهای برجام بی بهره بماند.
وی ادامه داد: برای تجهیز ناوگان هوایی باید سرمایه گذاران بین المللی را جذب کنیم و خوشبختانه برجام این زمینه را فراهم کرده است و چندین دستگاه هواپیما نیز به ناوگان هوایی اضافه شده است.
وی با بیان اینکه هر چند حوادث هوایی به مراتب کمتر از حوادث جاده ای در کشور است؛ اظهارداشت: متاسفانه حوادث جاده ای در کشور سالانه 17 هزار کشته برجای می گذارد که باید برای این مهم نیز تدابیری اتخاذ شود.
نجفی بیان داشت: نمایندگان مجلس به هیچ عنوان نباید بیش از ضرورت در کارهای اجرایی دخالت کنند که این امر انحراف در نقش نمایندگی است که زمینه کم توجهی نمایندگان به مجلس را فراهم می کند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به این باور دست یابیم که نماینده مجلس وظیفه دارد که در قانون گذاری و نظارت براجرای قانون ایفای نقش کنند که این امر می تواند برای کشور و مردم اثر بخش باشد.
او اضافه کرد: خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت 40 سال خدمات بسیار ارزشمندی در زمینه های مختلف ارائه داده است اما امروز با توجه به خدمات ارزشمند صورت گرفته، کشور در زمینه بیکاری و اشتغال جوانان، مبارزه با فساد، آسیب های اجتماعی و مشکلات زیست محیطی و آب و فاضلاب با چالش هایی روبرو است که این موارد باید با تصمیمات کلان در کشور و همکاری دولت و مجلس رفع شود.
وی گفت که امروز همه به این باور دست یافته اند که باید برای سرمایه گذاری یک نگاه ویژه داشت چرا که با سرمایه گذاری است که بسیاری از مشکلات جامعه را می توانیم رفع کنیم و توسعه متوازن را برای جامعه به ارمغان بیاوریم.
نجفی افزود: خوشبختانه در 2 سال گذشته در شهرستان بابل در زمینه بهداشت و درمان، صنایع تبدیلی، تجهیزات پزشکی سه هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که با به نتیجه رسیدن این رقم از سرمایه، بابل به قطب تجارت استان تبدیل خواهد شد.
وی بیان کرد: در 2 سال گذشته در حوزه راه های مواصلاتی بابل، گره های کوری وجود داشته است که خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانسته آن را باز کند و بسیار مصمم هستیم که با پیگیری های بیشتر مشکلات پسماند، محیط زیست و آب و فاضلاب شهرستان را رفع کنیم.
نجفی افزود: امروز اشتغال یکی از فوری ترین نیازهای جامعه است که برای تحقق آن باید واحدهای تولیدی را که به هر دلیلی با مشکل مواجه می باشند،کمک کنیم و خوشبختانه در 2 سال گذشته 30 واحد تولیدی که با مشکل مالی مواجه بودند به تولید پایدار رسیدند.
شهرستان 530 هزار نفری بابل دارای 2 نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.