استاندار مازندران گفت:بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از بابلسر،  استاندار مازندران  در اولین جلسه اتاق فکر ، توسعه و تعالی مازندران ضمن  تبریک روز مهندس گفت: معدل آگاهی جامعه و حس تعلق به سرزمین ما بسیار بالا است از اینرو، ضرورت بهره گیری از خرد جمعی و ظرفیت فکری اتاق فکر برای توجه به همه صداها و نگاه ها است.

محمد اسلامی  با اشاره به ضرورت توسعه کرسی های آزاد اندیشی گفت: همه باید تلاش کنیم تا زمینه شکوفایی استعدادها و مسیر را برای بیان و دریافت نظرات فراهم کنیم.

وی در ادامه گفت:قدرت فکر و تحلیل را یک ظرفیت مهم بدانیم و از سرمایه عظیم افکار و ایده ها برای توسعه استان استفاده نمائیم.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه نیازمند هم افزایی و هم گرایی جهت  ساختن و بهبود شرایط موجود در  مازندران هستیم،اظهار داشت: همگرایی ، اعتماد و هم فکری نیاز اصلی برای توسعه پایدار و متوازن استان است.

اسلامی در ادامه با بیان  اینکه بهره گیری از جوانان و بانوان در کارگروهها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد،اظهار داشت: از ویژگی های یک اتاق فکر خوب  این است که همه نظرها و افکار را همگرا نماید.

وی در ادامه گفت: پیشرفت و سرمایه های امروز از جنس دیروز نیست و نقشه راه و سرفصلهای توسعه باید تدوین و عملیاتی شود.

اسلامی در پایان با اشاره به اینکه اتاق فکر باید عمیق ، وسیع و سه بعدی مسائل استان را ببیند،گفت:  به پیوست زیست محیطی و پیوست فرهنگی و اجتماعی برای توسعه متوازن و پایدار استان توجه جدی شود تا در نهایت به طرح جامع برای مازندران کلان برسیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

:

 

 

 

   

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.