به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از مسابقات که با حضور حدود 130 کشتی گیر از 12 استان در قالب 13 تیم روز پنجشنبه در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر برگزارشد، تیم مازندران با کسب 83 امتیاز قهرمان شد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
در این مسابقات تیم های لرستان با 70 و تهران بزرگ با 48 امتیاز به ترتیب دوم وسوم شدند.
همچنین تیم های استان تهران، کرمانشاه و گلستان در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات در 10 وزن 41 ، 44 ، 48 ، 51 ، 55 ، 60 ، 65 ، 71 ، 80 ، 92 و 110 کیلوگرم به روی تشک رفتند.
این مسابقات بر روی 3 تشک با هم رقابت کردند.
در نتایج انفرادی این مسابقات ، در وزن 45 کیلوگرم ' پویا کاکوئی' ، در وزن 48 کیلوگرم ' امیرحسین ساداتی ' و در وزن 51کیلوگرم محمدحسین غلامی هر سه نفر از مازندران به مقام نخست دست یافتند.
مقام نخست وزن 55 کیلوگرم به هادی معقولی از گلستان رسید ، حمیدرضا عمومی از تهران در وزن 61 کیلوگرم اول شد ، در وزن 65کیلوگرم علی اکبرهدایتی از مازندران به قهرمانی رسید ، در وزن 71 کیلوگرم نیز مقام نخست از آن امیرحسین هادی پور از لرستان شد.
در وزن 80 کیلوگرم محمد شعبانزاده از آذربایجان شرقی ، در وزن 92 کیلوگرم پوریا آهنگر صالحانی از مازندران و در وزن 110 کیلوگرم علی اکبرپور از تهران به مقام نخست دست یافتند.
سرپرست کل این مسابقات گفت که 160 کشتی در مجموع در این دوره برگزار شد که سطح فنی برخی از این کشتی گیران بسیار بالا بوده است.
سرهنگ جواد بخشی افزود : مازندران با دو تیم منتخب مازندران و بابلسر در رقابت ها شرکت کرده بود و همزمان کمیته فنی مسابقات هم در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند.
وی گفت که مسابقات کشتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج و رشته های دیگر ورزشی در این سطح علاوه برشناسایی استعدادهای جدید، به کمک وپشتوانه سازی ورزش قهرمانی نیز کمک خواهد کرد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.