علی اصغرثمربخش روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: پانزدهمین دوره این مسابقات با هماهنگی های صورت گرفته با فدراسیون کشتی، روزهای 10 و11 اسفند در سالن ورزشی شهیدهاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.
وی افزود: تاکنون حضور کشورهای گرجستان، آذربایجان وتاجیکستان برای حضور در این رقابتها قطعی شده و کشور ترکمنستان و جمهوری داغستان روسیه نیز آمادگی خود را برای شرکت دراین مسابقات اعلام کردند.
رییس هیات کشتی مازندران ادامه داد:12 تیم از استانهای مختلف کشور و به همراه تیم کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر، به عنوان 13 تیم داخلی شرکت کننده در پانزدهمین دوره این مسابقات که در رده سنی جوانان برگزار می شود، به مصاف هم خواهند رفت.
ثمربخش ادامه داد: مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد از رویدادهای مهم ورزشی است که در سال های اخیر به صورت منظم با شرکت تیم های خارجی و برترین های استان های کشور در رده سنی جوانان برگزار شده است .
وی افزود: تلاش برای برگزاری مناسب این مسابقات باید با قوت انجام شود و انتظار بر این هست همه نهادهایی که برای برگزاری موفق این مسابقات وتعهدات مالی اعلام آمادگی کردند، به موقع به تعهدات خود عمل کنند.
در چهاردهمین دوره این مسابقات که روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 20 و 21 بهمن سال 95 به میزبانی بهشهر و با حضور 18 تیم داخلی و 4 تیم خارجی برگزار شد، تیم بهشهر با 71 امتیاز قهرمان شد وتیم های تهران با 51 امتیاز دوم و داغستان با 51 امتیاز سوم شد.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.