به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های خونه به خونه مازندران و نفت مسجدسلیمان درچارچوب هفته بیست وسوم رقابتهای لیگ یک فوتبال عصر سه شنبه در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که تیم میزبان با نتیجه یک برصفر تیم نفت را شکست داد و به مثلث مدعیان صعود اضافه شد.
نیمه نخست دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.
شاگردان ' ایگور اسکوچیچ' در تیم خونه به خونه مازندران بدون توجه به موقعیت تیم نفت مسجدسلیمان در صدرجدول در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتند و با کنترل بهتر بازی و کارهای ترکیبی موفق به چندین موقعیت نسبتا خطرناک روی دروازه تیم میهمان شدند.
یکی از موقعیت های خطرناک تیم خونه به خونه در نیمه نخست توسط 'روح الله باقری' رخ داد که با ضربه ایستگاهی این بازیکن توپ را مماس با دیرک عمودی به اوت زد تا ورزشگاه نیم خیز و توسط هواداران تشویق شود.
در شروع نیمه دوم این دیدار هم خونه به خونه هجومی آغاز کرد و با حمایت حدود 3هزار تماشاگر بابلی، اجازه پیشروی و موقعیت سازی صدرنشین لیگ یک را در نیمه زمین نداد.
خونه به خونه در حالی که دامنه خلق موقعیت و حملات خود را در زمین تیم نفت تنگ تر و بیشتر کرده بود در دقیقه 86 مسابقه برتری خود را به صدرنشین لیگ تحمیل کرد.
'مجتبی رمضانی' بازیکن میانی تیم خونه به خونه پس از جا گذاشتن سه مدافع تیم نفت از پشت محوطه جریمه این تیم با یک شوت سرکش قفل دروازه نفت باز کرد تا ورزشگاه هفت تیربابل را به مرز انفجار بکشاند.
پس از این گل، تیم میزبان 2موقعیت جدی دیگر برای گلزنی داشت اما با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت تا بازی حساس این دو تیم بابرتری خونه به خونه به پایان برسد.
نفت مسجد سلیمان با وجود این باخت که سومین شکست این فصل جنوبی ها بوده، همچنان با 46امتیاز در صدر جدول باقی ماند.
تیم خونه به خونه مازندران هم با کسب 3امتیاز باارزش برابر صدرنشین لیگ یک، 42 امتیاز شد وبه مکان سوم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.
شکست سنگین نساجی در نبرد شمالی ها
تیم نساجی مازندران هم در این هفته در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت و با نتیجه سنگین و پرگل 3برصفر مغلوب شد و 2 پله در جدول رده بندی مسابقات سقوط کرد.
شاگردان داوود مهابادی در تیم نساجی که هفته گذشته در دربی مازنی ها برابر خونه به خونه باخته بود با شکست در این دیدار با 39امتیاز به مکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.