به گزارش ایرنا، فیروز کریمی پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی دو تیم گسترش فولاد تبریز و مشکی پوشان مشهد در جمع خبرنگاران افزود: بازی طبق پیش بینی ما خیلی سنگین بود و هر کجا بازیکنی صاحب توپ می شد، چند بازیکن مقابلش داشت.
کریمی با اشاره به سرعت بالای بازی، خاطرنشان کرد: هر سه تعویض برای هر دو تیم انجام گرفت و فقط سومین تعویض تیم گسترش تاکتیکی بود.
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز ادامه داد: تنها تیمی هستیم که سه بازیکن امید به میدان می فرستیم و از طرفی بازیکنانی مثل یوسف سیدی، رضا خالقی فر و اسماعیل فرهادی را در تیم نداشتیم.
کریمی افزود:: از18 بازیکن اصلی، ما هنوز 2 جای خالی داریم و یکی هم برای ذخیره دروازه بان تیم؛ در هر بازی یک بازیکن محروم داریم و بازیکنانی که مصدومیت سنگین دارند و بازیکنان باید شرایط تیم را درک کنند تا دوباره به اوج برگردیم.
غلام رضا عنایتی سرمربی تیم مشکی پوشان نیز در این نشست گفت: استرس در مربیگری بیشتر از بازی کردن در میدان می باشد، زیرا بازیکن خود را در زمین بازی تخلیه می کند ولی مربی نمی تواند این کار را انجام دهد و لذا دائما با رفتارهای احساساتی کنار خط طولی میدان دیده می شود.
عنایتی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما از موقعیت های زیادی که در این بازی و بازیهای قبلی بدست آوردیم بدلیل روی بد فوتبال نتوانستیم امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.
وی توضیح داد: تیم گسترش فولاد به خاطر نداشتنن موقعیت مناسب حتی نتوانست به دروازه مشکی پوشان شوت بزند و در کل من از نتیجه بازی راضی هستم و کسب یک امتیاز در خانه حریف خوب است.
وی با اشاره به استرس موجود در تیم یادآور شد: ما از الآن به جدول نگاه نمی کنیم و در آخر بازیها به جدول نگاه می کنیم که معتقدم که تیم مشکی پوشان با قدرت تمام در لیگ خواهد ماند.
تیم گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل مقابل تیم مشکی پوشان مشهد با کسب 30 امتیاز در رده هفتم و تیم مشکی پوشان با کسب 15 امتیاز هنوز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.